Бер 29

Що таке SEO-стаття і як писати SEO-тексти. Керівництво замовника і копірайтера

Контент – один з ключових чинників ранжирування в сучасному пошуковому просуванні. Але застаріле уявлення про те, як його формувати, може не тільки перешкодити зайняти позиції, але і поставити проект в зону ризику по фільтрам і індексу. Задача: Написати текст на тему будівельних матеріалів, обсяг 2000-3000 зн. б.п., використовувати ключові слова: пісок будівельний, пісок кар’єрний, купити, Київ. […]

Бер 29

Робота з краулінговим бюджетом

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів, де є можливість відфільтрувати результати пошуку, провести їх сортування. Дошки оголошень. Краулінговий бюджет пошукового робота – кількість сторінок, яке він може обійти за один раз на сайті. Часто власники сайтів, прочитавши 1-2 статті по розкрутці сайтів за допомогою оптимізації фільтрів і тегів, створюють сотні […]

Бер 29

Зовнішня оптимізація сайту

Для кого це актуально? Для всіх типів сайтів в тематиках з високою конкуренцією. Так в ряді тематик з низькою конкуренцією можна обійтися і без нарощування зовнішньої посилальної маси, але в основному зовнішня оптимізація необхідна. Чим більше якісних тематичних майданчиків посилаються на вас, тим авторитетніше ви стаєте в очах пошукових систем. Існує безліч параметрів, за якими потрібно […]

Бер 29

Поліпшення юзабіліті сайту

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів. Новинні сайти. Сайти-візитки Дошки оголошень. Корпоративні сайти. Форуми. Як змінилося SEO – думки експертів Чи враховують алгоритми пошукових систем поведінкові фактори – то, як користувач взаємодіє з сайтом? Так,враховують. SEO-фахівці працюють над: неповерненням користувача в пошукову видачу; зменшенням показника відмов; збільшенням тривалості перебування на […]

Бер 29

Оптимізація контенту

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів. Новинні сайти. Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі). Дошки оголошень. Корпоративні сайти. Оптимізатор вручну формує унікальні метатеги (Title, Description, Keywords) і заголовки H1 на основі «довгого хвоста» пошукових запитів для тих сторінок, де це необхідно. Також для просуваються сторінок сайту формуються тексти, що включають зібрані раніше ключові […]

Бер 29

Організація внутрішньої перелінковки

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів. Новинні сайти. Дошки оголошень. Корпоративні сайти. Форуми. Часто причиною поганого ранжирування сайту стає проблема з наповненням сторінок що просуваються статичною вагою. Про що мова? Важливо не просто створити посадкові сторінки, але і організувати внутрішню перелінковку так, щоб користувачі і пошуковий робот могли без […]

Бер 29

Формування завдання на внутрішню оптимізацію

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів. Новинні сайти. Сайти-візитки Дошки оголошень. Корпоративні сайти. Форуми. Спеціаліст виправляє помилки внутрішньої оптимізації сайту, працює з посадочними сторінками під групи запитів, видаляє дублі сторінок. Для цього проводиться технічний SEO-аудит сайту , на основі якого формується завдання на внутрішню оптимізацію. Обов’язково виконуються наступні пункти (у порядку важливості): […]

Бер 29

Формування широкої структури сайту

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів, крім деяких проектів з вузькою спрямованістю. Новинні сайти. Сайти-візитки. Дошки оголошень. Корпоративні сайти. Форуми. Пошукові системи постійно вдосконалюють свої алгоритми і показують найбільш релевантні сторінки під запити користувачів. Якщо ви введете в пошуковику «ноутбуки з підсвічуванням клавіатури», побачите на перших місцях найбільш релевантні даними […]

Бер 29

Формування первинного ядра пошукових запитів

Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів. Новинні сайти. Сайти-візитки (НЕ односторінкові). Дошки оголошень. Корпоративні сайти. Форуми. Тепер у вас на руках стратегія просування, план робіт, попередній аналіз сайту і сайтів лідерів ринку. На новому етапі SEO-спеціаліст за допомогою Serpstat, Wordstat і інших інструментів збору пошукових запитів збирає, кластеризує по […]

Бер 29

SEO Аналіз сайту, тематики і конкурентів

Аналіз сайту, тематики і конкурентів Для яких проектів актуальний цей етап: Інтернет магазини. Сайти сервісів і продуктів. Новинні сайти. Сайти-візитки (НЕ одностранічнікі). Дошки оголошень. Корпоративні сайти. Форуми.   Панель вебмайстрів Google – аналізуємо дані без паніки Коли SEO-спеціаліст отримує всі доступи до аналітики проекту і панелям вебмайстрів (Або додає туди сайт самостійно), він приступає до аналізу товарів […]